I´m a bus rider

Tjalle!
Ja kan juh börja med att säga att det blev ingen lunch med grbbarna, tyvärr. Lilla Emelie har sovit på tok för länge för att hon skulle hinna med det. Näe steg upp och var seg, så förbannat seg. Gick och fyllde mig en kopp med kaffe, drog på mig sol glajjerna och satte mig på bron i den helt underbart värmande solen! Sitter där i morgonrock och sol glajjer, kände mig allt utom snygg. Men härligt var det. Efter att ha packat och gjort mig i ordning kom Marion och hämtade mig. Måste tillägga att jag pratat med Johanna i telefonen under hela den tiden. Det vill säga typ två timmar haha. Men men fick juh gjort det jag skulle ändå ;)

Väl i Kalix for jag och handlade med mammi en sväng. Sen begav jag mig vidare till moster som ville ha håret "till klippt". Hon har nämligen varit hos frissan men var inte riktigt nöjd, så jag fick firra till det lite.Hon ska på bröllop ihelgen dessutom så hon hade väl mer lr mindre panik haha. Nåja, hon vart iaf nöjd och det innebär att även jag vart nöjd :)
Fick juh träffa söt kusinen Amelia också, goo unge! Hon är så förbannat jävla söt. Och växer gör hon så det knakar! I augusti ska jag juh få en till kusin av den mostern. Ska bli spännade att se vad det blir. Jag tror faktiskt stenhårt på en till lill brud ;) Återstår juh att se om jag har rätt lr fel. Men jag tycker det behövs flera tjejer på min mammis sida. Där är jag ganska ensamen i kusin skaran. Nåja, en grabb är också hjärtlig välkommen :)

Efter klippningen vart det en snabb visit hos Marion. Vidare därifrån till Pecke för att dra en snabb kaffe. Hann väl vara där i 45 min innan jag fick skjuts till busstationen. Sen har jag tillbringat drygt två timmar på buss och ca 45 minuters väntan på busstationen i Lule. MAAH! Hann bli äckligt jävla less må jag säga. Fick sitta brevid en brud som stank gammal apelsin och snacka svengelska i telefon. Hon var juh inte heller diskret i sitt samtal... Hmm det finns verkligen skumma människor!

Näe nu ska jag skynda mig och se ett avsnitt av DH innan Mattias kommer hem. För sen ska jag mysa en hel del och har väl inga starka planer på att direkt tillbringa tiden vid dumburken haha.
Imorrn Sunderbyn, håll alla tummar och tår för mig!
Cya!


Baby är fortfarande bäst <3


Over and out
Puss&Peace




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0