headache

Tjalle!
Kan juh börja med att säga att det var skit kul igår! Var på 30-års fest med Mattias. Drack och jyrade på en hel del. Folket var jätte trevliga och jag hade jätte trevligt! :) Efter en hel del alkohol intag begav vi oss (såklart) till puben p ;) Och på puben p drack vi (självklart) Emelicious ;D Haha. Efter puben vart den ice, vilket inte var så jävla mkt att hurra för. Inte allt för mkt folk, och ganska kass stämmning också. Vart lite små disskutioner och mitt glada humör försvann för en stund. For då hem med Mattias och då blev allt så mkt bättre! Den killen kan verkligen få mig att må så bra så han förstår det inte själv...

Nu är det söndag, bakis återigen. MÅSTE verkligen ta det lugnt ett tag nu. Min mage visade på alla sätt inatt att den verkligen hatar mig! Svider det i magen när man dricker vatten, är det inte ett särskilt bra tecken :/  Tänk skulle man vara så fantastiskt duktig och börja träna också. Maah, ångest..
Men nu för tiden har bakis för mig fått en liten betydelse, och det är hockey! Det har som sagt blivit lite av en "bakis ritual" haha. Fast ska jag vara ärlig så är jag mest intresserad av domarn ;) Så fin han är!!

Idag hoppas jag verkligen inte Mattias har några över energiska planer på sysselsättning. Men det betvivlar jag starkt med tanke på hans skick. Näe ikväll ska jag bara ta det lugnt och kramas, satan vad jag ska kramas. Jag ska kramas med killen som alltid får mig att le, med killen som bara genom att vara sig själv får mig att må så bra. Jag ska kramas med killen som är för bra för att vara sann. Den killen är Mattias :-*

Ta hand om er gott folk.

Over and out
Puss&Peace


Kommentarer
hannie

jag vill också ha en sån kille!

2009-02-15 @ 21:38:10
URL: http://hhaanniiee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0