FUCK YmOeU

Tjalle!
Ja asså jag hade juh tänkt sätta mig och skriva om hur god mat jag lagat till Mattias idag. Om hur kul det var att se Modo vinna dagens match. Hur duktiga vi varit som inte sovit bort precis hela dagen. Att magen hållt sig lugn idag. Att jag varit duktig och solat. Men näe, just nu känner jag hat, ilska, hmm...
Asså... jag...hmm... känner hur det kryper efter ryggraden. Jag tror det kallas ilska!?
Seriöst så känner jag en helt sinnessjuk frustration just nu. MAAAH!

Funderar seriöst på att gå ut på balkongen och allmänt bara vråla. Men med tanke på Mattias grannar så näe.
Ska försöka hålla mig lugn. Kanske man far ut och springer några km...mil. Näe det orkar jag inte heller. Tänkte diska, men nu är jag för arg för att diska. Jag är för frustrerad för att kunna tänka. Lr njaa, det är juh bara en sak jag tänker på just nu. FAAN!

Asså snällt. Stå och käka godis ur en mega stor godis påse framför ögonen på ett litet barn vars snålvatten bara rinner. Det är grymt! Just nu känner jag igen mig i barnets situation...!!!

Nu ska jag gå och,..roa mig. Funderar på att kanske ta en dusch!?

Och kära vänner, ni behöver inte vara orolig för min skull. Alla har
såna här dagar. Tror jag..

Over and out
Puss&Peace



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0