fear and loathing in las vegas

Tjalle!
Tänkte vara lite duktig och kladda lite här innan jag parkerar mig i sängen för natten :)
Kan juh berätta att jag var så duktig att jag var och solade. Känner mig dock lite halvbränd nu haha, men det är sånt som händer. Sen lyckades jag faktiskt hålla mig vaken till baby slutade. Men efter att vi båda parkerade oss i sängen så tog det faktiskt inte särskilt länge innan vi snarkade ikapp.

Mattias steg dock upp efter typ en halvtimme!? Jag tänkte ligga kvar ett tag, var juh som mera trött. Tanken var juh faktiskt att fara och kolla hockeyn lite senare. Ställde alarmet så duktigt. Men näe, har sovit som en jävla gris! Vaknade inte fören Mattias kom hem efter hockeyn och väckte mig :S Sorry baby :$..

Sen hare bara vart chill. Har legat och sett "the pacifier", den är juh så jävla kul! Sen var jag över till Statoil och inhandlade lite snarra, cola och såklart en knullkorv! Har jag nämnt att jag älskar statoil?! Iaf deras öppen tider. Plus att från Mattias är det juh inte särskilt långt att gå :P

Näe nu ska jag krypa ner till sängs med baby. Vi ska se på den så omtalade "Fear and loathing in las vegas". Ja alla har sett den, men faktiskt inte jag! Och jag tror inte Mattias hade sett den heller!? Äh film nu.
Cya


Over and out
Puss&Peace



Kommentarer
steffe

Den är king! ;P

Spec då han ser fladder möss i början ;]

2009-02-28 @ 14:22:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0