Do i look old?

Tjalle!
Kan juh börja med att säga att det blev ingen som helst film igår. Mattias var trött och somnade mer än fort. Jag själv kände väl ingen direkt jätte stor lust att ligga och kolla filmen själv heller så. Näe det får bli en annan dag.
Har sovit som en gris, och skönt har det varit! Har dock drömmt helt sjuka drömmar :S Men ibland är det äckligt skönt och vaknade och just inse att det faktiskt bara var en drömm.

Pallrade mig tillslut upp ur sängen. Har chillat fram och tbx sen dess. Har dock börjat inse att jag måste springa till Åhlens nu och köpa strumpbrallor, och sen om jag hittar nå mer behövligt kvinno skrot ;) Sen har jag lovat att plocka till det lite hos Mattias innan det kommer nå folk. Har dock inte börjat än haha. Äh jag hinner! ;)

Måste få fråga er en sak. Har fått höra det fera gånger nu och nu börjar jag bli seriöst orolig. Ser jag ut som mamma Emma Toftby i "Ensam mamma söker" !? Jag har själv granskat bilden och kan inte påstå att jag finner fler likheter än att vi båda är mörkhåriga? Ser jag redan ut som 35+? Ska jag ha åldersnojja nu? Maah! Som att man inte har nog mkt bekymmer i skallen redan, blä!

näe nu ska jag springa ner på stan. Kanske skriver lite mer sen om jag orkar och hinner.


Over and out
Puss&Peace



Kommentarer
Marion

nä du är inte lik henne för fem öre förutom att ni båda har mörkt hår...Har studerat bilden på dig och henne men jag ser inget som är likt någonstans! Puss

2009-02-28 @ 16:08:09
URL: http://IVIarion.bloggagratis.se
maria

ni e lika

2011-02-03 @ 04:08:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0