Dirty money

Tjalle!
Vaknade idag av att Mattias gav mig ångest för att vi återigen lyckats sova bort halva dagen. Men och andra sidan är det svårt att ha ångest pga av att jag delat säng med honom ett par timmar extra. Det är juh inte direkt något jag lider av ;)
Efter att ha tagit sig upp ur sängen, duschat osv, så satte vi igång med städningen. Ja vi skulle ha städat redan i måndags, men va faan. Nu är det juh gjort iaf!
Har försten jobbat upp mig hos Mattias. Nu får jag dela tandborst mugg med honom. Sug på den ni! ;) HAHA!

Sen har vi bara chillat och myst på. Mattias for iväg på hockey och jag drog dit drygt en timme efteråt. Denna gång var det Boden - Ökx. Matchen var faktiskt riktig rolig att se. Särskilt när alla börjar slåss med alla. Fick juh se Mattias in action haha ;D Efter matchen vart det att käka. Behöver jag ens säga vart? Jaaaa jag vet, But you know,... Green´n´garlic ;) Haha!
Mätta och belåtna for vi och hyrde film som vi nu strax ska börja titta på.
Förra filmen vi hyrde var föresten skit bra! Bästa film jag sett på länge! Filmen hette "XIII" tror jag!?! 13 skare iaf vara. Men det rekomenderar jag starkt!

Näe, nu ska jag springa till Mattias som så snäll ligger och väntar på mig. Hem till äckel kalix imorrn. Hör av er om ni vill hitt på nått! :) Ha det bäst mina vänner.


Over and out
Puss&Peace



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0