Can this be happening to me?

Tjalle!
Kan börja med att medela att min mage svider, som bara den :S Börjar misstänka att magkatarren kommer kyrpandes :S Hojja! Jag orkar inte med nått sånt nu. Med med tanke på all skit som varit i år så är det faan helt otroligt att jag inte fått det än. Nåja, håller tummar och tår att jag slipper! Tänkte ta mig en nyttig helg ihelg. Tror verkligen inte min kropp skulle bli minsta lilla missnöjd över det.

Igår vart jag utbjuden på middag på en sportbar. Drack god mat, god öl och hade helt otroligt trevligt sällskap! Efter mat öl och en hel del prat begav vi oss till (såklart) puben p och även där måste jag juh (självklart) dricka en Emelicious ;) Mmmums!
Efter en hel del prat och skratt drog vi oss tillbaka för kvällen.
Tack snälla söta för en helt underbar kväll! *Puss

Nu ska jag dra på mig min mössa, ge mig ut i snöstormen för att kolla hockey. Det ni, det kallar jag för kreativt!
Ikväll blire nog bara chill och slapp. Vill ni något så hör av er :)


Over and out
Puss&Peace



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0