Söndags träning

Sitter och väntar på att gymmet ska öppna. Lr dom öppnar vilken minut som helst nu, men jag hann vara iväg så tidigt att jag stod och slet i dörren och fick upptäcka till min stora besvikelse att dom inte öppnar fören 12. Haha, tänka sig att jag skulle vara "för tidig" till gymmet en söndag ;D Måtta impad av mig själv. Det bästa är juh faktiskt att jag vaknat just efter 9 imorse för då var Mattias vaken och var så himla mysig. Flera såna mornar tack!


Dagen har hitills vart så jävla bra och jag hoppas den fortsätter i samma spår. Är riktigt skönt att ha älsko hemma så jag slipper prata och pussas med hunden nå mer. Lr gossa med henne gör man väl emellanåt ändå ;)
Annars händer det inte så mkt nytt just nu? Vet ännu inte vad som händer och sker under dagen. Det återstår att se :) Nu ska jag iaf pallra mig till gymmet, igen. För nu har dom iaf öppnat! :D Cya


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0