Som så här sent

Knas som jag är kom jag givetvis på så här mitt i allt hur fruktansvärt hungrig jag är. Så nu håller jag på att värma hemmagjord potatis mos och korv (rester från middagen). Fruktansvärt gott faktiskt! Vart hungern mitt i allt kom ifrån är dock ett mysterium? Hade jag inte vetat bättre hade jag trott att jag är gravid. Det vet jag dock att jag inte är!

Måste passa på och skryta på mig själv för idag har jag faktiskt varit en helt fantastik hemma fru. Har diskat, lagat mat, bakat, handlat julklapp och pysslat om min sjukling. Inte för att det egentligen vart särskilt ansträngande, men känns bara lite gott om att få skryta på sig själv fniss ;)


Jaa, sjukligen sover så jag sitter här vaken själv. Själv och äter min korv med potatismos, inte sådär jätte spännande faktiskt. Men men. Funderar på att pyssla och leka med mina naglar lite, mest för att göra mig själv trött men. Kanske glottar på något avsnitt av paradise under tiden!? Ajja, ska återgå till min goo mat nu <3 Cya.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0