Pain

Jag kan inte sova. Jag är dock så trött så jag har sån hemsk skallebank :S Inte en kul kombination! Egentligen borde jag ligga i sängen och kramas med min karl som åker iväg imorrn och kommer vara borta en jävla massa dagar och nätter :( Själv själv själv...BLÄÄÄÄÄ!

Denna dag hade jag helst velat sova igenom, då menar jag verkligen rakt igenom! Dock går inte det och jag är inte en människa som kör struts metoden. Sticka huvudet ner i sanden och tro att alla ens bekymmer och problem ska försvinna. Nåja, live and let die.


Imorrn är jag sugen på att göra någonting. Vad? det vet jag egentligen inte!? Någonting drastiskt, någonting roligt, oväntat kanske? Hade jag haft råd hade jag faan gått till frissan lr nått. bläää blää.
Känner egentligen ingen som helst blogg insperation så förstår egentligen inte varför jag sitter här och skriver!? Tror jag ska göra ett till tappert försök att sova. Iaf få ligga brevid min älskade så länge som det bara går.

Nåja, sov gott sverige! Godnatt, PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0