Pain, pain, pain.

Som vanligt har jag krämpor. Man är juh faan värre än en 90 åring. Tanken på hur mkt krämpor jag kommer ha när jag bara är 50 är juh typ skrämmande. Iaf om det fortsätter i den här takten haha.
Näe, idag har jag vart hemma från skolan. Har tagit det väldigt lugnt för jag är riktigt öm i magen. Känns som om någon sparkat mig i magen ett x antal gånger. Det är juh givetvis endometriosen som är och spökar och gör ont som faan. Och tant röd är nu på besök och jag kan ju ärligt säga att det gör saken allt annat än mindre ont :S Hojja!


Kvällen har vart mkt lugn. Var med Linda förbi till en kompis till henne ett tag. Sen hem och käka smärtstillande, bläää. Efter det vaknade min kreativitet fram av någon anledning?! Hur som haver så har jag suttit och ritat ett bra tag. Var riktigt roligt :) Ritade en teckning till Mattias ;)
Efter det har jag försökt sova flera gånger men helt utan resultat. Det jobbiga är att jag är helt sjukligt trött. Kroppen sover men huvvet är vaken, fruktansvärt irriterande. Och nu är det på tok för sent för att ta sömnmedicinen så det är bara att invänta john blund.
Nåja, ska försöka med ett tappert försök igen. Godnatt sverige.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0