Nystart i livet?

Imorse gjorde det ont i ögonen att kliva upp. Men jag hade lovat mattias att köra honom till jobbet, dessutom ville jag pussa honom hejdå med tanke på att jag inte kommer se honom fören på lördag :( Så är nu helt själv hela veckan, hur fasen det nu ska gå? Lr jag har juh mytti kvar men hon tar inte lika stor plats i sängen som mattias, så hon kan inte direkt "ta hans plats" haha. Nåja.

Btw, jag gjorde någonting drastiskt idag. Jag var och knallade runt till olika frisörer för att få mig en klipptid. Efter en massa tappra försök så fick jag mig tillslut en frisör som hade tid :D Så nu är jag klippt! Riktigt skönt att bli av med en massa hö hår och dessutom inte längre ha hockey frilla. Kändes lite omodernt! Frisören var iaf jätte duktig och lyssnade noga på mig, det är viktigt! ;D Så henne går jag definitivt till fler gånger!

Efter det var jag och Linda och käkade macka på opalen, sen hem smälta maten och efter det vart det givetvis en sväng till gymmet! :) Plågade armar och ben så jag kommer varken kunna sitta,stå,gå lr kamma mig. Men det äre värt! ;D

Imorrn ska jag försöka få en tid hos läkaren. Cystorna har börjat spöka som faan och det känns som att någonting är påväg att hända i magen. Så jag måste dit och kolla upp hur pass stora dom blivit om jag måste operera mig lr hur fasen det blir. Less less less.

Näe nu måste jag duscha, jag luktar illa och om jag ska hinna se filmen så är det verkligen på tiden!
btw har jag tappat förtroende för mänskligheten, då vet ni!

Godnatt sverige!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0