Lördagsmys!

Vaknade med bultande huvudvärk och törstigare än någonsin, men ack så kul vi hade igår! Var lätt topp 3 av alla min utgångar i Boden, så det var juh nice :)
När jag vaknat till liv så kom Linda förbi och vi käkade bakis pizza. Var extra lata och beställde med utkörning ;) höhö. Gott som faan var det också! Efter pizzan for Linda hem och jag började städa som en galning här hemma. Så nu är det rent och luktar gott igen :)


Så ikväll blire väl bara mys framför tvn med tända ljus. Det är iaf vad jag hoppas på för nu har jag saknat min karl jävel på tok för länge! I need some looove!


Näe nu ska jag sluta svammla på här och kanske åka och hämta min karl istället :) Ha en bra lördag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0