I am on a roadtrip ;D

Tja people!
Längesen jag skrivit, ja jag vet. Men det är väl inte direkt så jävla ovanligt. Julen är iaf äntligen över, faktiskt. Ja menar nu är julen bara konstig ändå så. Nåja, splittrad jul var ju också någonting nytt, men det gick bra ändå.
Nu är det bara nyår kvar sen är det äntligen ett nytt år som börjar. Nytt år med nya händelser, minnen, skratt, missöden, gråt,..ptjaa, ni vet :)


Har ju iaf gett mig i väg på roadtrip. Befinner mig just nu i Skellefteå hos min kusin Alex och hennes kille robert. Fick mig en chock när jag insåg att dom bor i hus längst bort i skogen haha. Dock grymt fint här! Dessutom har jag sett så mkt snö idag så det är faan helt sjukt. Som att köra in i narnia lr nått ;D

Imorrn blire nog stads rundan iaf en sväng. Måste inhandla mig nått att ha på nyår för jag har ingenting med mig. Har inte direkt lust att ha på mig mjukiskläder på nyår haha ;D Nåja, får väl hålla tummarna att jag hittar något, annars får jag väl ha på mig något av Mattias plagg? haha!

Näe, nu ska jag glo vidare här, har ju iaf uppdaterat mig lite iaf ;) Cya peeps!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0