Framme i Sundsvall

Bussresan gick bra och jag överlevde. Dock lite träsmak i arslet annars äre lugnt ;D Tyckte inte det kändes som att man suttit på en buss i 6 timmar dock. Nåja, framme iaf :)

Har knallat på stan en sväng med Mattias och käkat en kebab tallrik som smakade så där. Sen har vi suttit och dregglat hos Micke och svammlat på som vanligt.
Har haft värsta mys och badad badkar med Mattias. Jag vill ha ett badkar! Please hun? ;)
Sitter nu och glor runt när Mattias och Micke spelar tv-spel. Inatt är det hockey som gäller, hur fasen jag nu ska orka med det!? Nåja, får äntligen mysa med Mattias igen, har juh vart utan honom en heeel vecka. Nåja, nyttigt att sakna varandra :)


Känner att detta inlägg mest bara blev en massa svammel haha. Men va faan, jag skrev ju lite iaf ;D
Ha det gött peeps! Vya


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0