Fantastisk kvinna!

Idah har jag faktiskt varit det. Har storstädat, diskat, tränat, bakat pepparkakor och julpyntat. Då får man kallas sig själv fantastisk, iaf när det är jag haha :P
Dagen har vart väääldigt lång. Kanske med tanke på att jag vart vaken sen 7 imorse. Lr jaf råkades ta mig en powernap senare på dagen haha ;D

Idag vart det kondition på gymmet, gick mkt bättre idag än igår och det gillas! Imorrn ska jag på min livs första gruppträning. Denna gång ska vi prova på afro-powerdance. Tror det kan vara riktigt kul! Dock tänkte jg dra en styrke pass tidigare på dagen också. Nåja, får se hur mkt kroppen orkar imorrn :)

Har nyss (iaf försökt) plockat till ögonbrynen och nu håller jag på att färga dom. Får väl se hur detta slutar. Är inte så haj på sånt här haha.
Nu måste jag däremot duscha, vilket jag inte haft tid för med tanke på att jag gått an ända sen jag kom hem från gymmet. Men nu luktar hela lägenheten nybakat och nystädat. Mmmm ;D Ska bli kul att se vad Mattias säger imorrn när han kommer hem :) På tal om det, sover själv inatt, OGILLAS!

Näe duschen vare. Ha det fint. Puss på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0