Det snurrar i planeten

Varit på skolan idag. Kändes skumt som faan till en början med sen vart det bara trevligt :) Alla är så gulliga och tar då emot en med öppna armar. Dock var det lite tugnt med dessa lektioner haha ;P

Idag har jag ont i kroppen som faan. Dock inte helt oväntat med tanke på att det vart två träningspass efter varann igår. Först styrke och lite kondition i en timme och sen direkt AfroPowerDance en timme till. Jisses så mör man var igår alltså. Idag har mörheten gått över till smärta haha. Men det känns juh att man vart igång iaf ;D

Just nu sitter jag hemma själv, har ingen att umgås med, och måste fixa mig nå krubb. Är hungrig som faan men gillar inte alls att äta själv. Känns så meningslöst på nått vis!? Men mat måste jag juh ha.
Blää, jag har tråkigt, och My är tråkig, och äcklig.
Hon sprang nyss och drog fisringen efter mattan. JÄVLA SVIN! Så nu har vi fartränder på köksmattan, haha. Lr itne synliga iaf, men ändå. Uuuw.

Näe, nu ska jag faan fxia mig nått att äta. Sen smälta det, och sen min kära vänner. Sen blir det gymmet ;D

Cya!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0