9 dagar kvar till julafton...

Herre jisses vad hemskt! Jag har inte alls handlat klart alla julklappar och pricken över iet så är man pank :( Jävla skit jävla äckel pengar! Tur att jag har nån enstaka liten klapp klar iaf. Måste köpa till mina bröder och min käre man, sen tror jag att jag har till alla!?! Lr? Jag förvirrar mig själv, jippie.


Igår tränade jag en jävla massa på gymmet. Först gick konditionen skit trögt, men sen jävlar anama så cyklade jag över en mil. Imponerade mig själv ;D Dock trodde jag inte jag skulle kunna gå idag, men det har inte vart några större bekymmer :) Dock har jag jävligt ont i ryggen istället.
Mattias, Massage tack!?

Sitter just nu på skolan och väntar på att vi ska få lunch. Vet fortfarande inte vad jag ska äta? Måste nog inhandla mig någonting iaf. Näe, satan vilket svammel inlägg detta blev. Kanske skriver nått mer "intressant" senare. Äh, Cya


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0