Stackars mina kära läsare

"Alla" är väl nu otroligt besvikna när jag nu uppdaterar bloggen igen. Jag menar det betyder juh faktiskt att jag överlvde mitt lilla yoga pass haha. Stel som en pinne, knakade en hel del, men jag överlevde. Skönt som faan var det också! :)
Inte nog med det så var jag dagen efter det på power walk med Angelika. Jisses vad jag har blivit värdelös på att blogga, sry :/ Men har verkligen inte haft nått spännande alls att skriva!? Helt ärligt står väl det mest rätt still nu.
Mattias jobbar så jag är hemma själv. Jag känner i stort sett inte en kotte i Boden så kan inte direkt ringa någon "- Tja skaru komma förbi på en fika?". Det är något jag saknar från kalix. Mina vänner, och såklart min familj. Men jag har min skatt här i Boden och jag skulle inte vilja ändra på det. Missförstå mig inte, jag trivs i Boden. Det är en riktigt fin stad. Men jag saknar mina kompisar som sagt, att ha en umgängeskrets i närheten. Men men, skolan börjar på drygt en vecka. Håller alla tummar och tår på att hitta sitt lite kompisar. Haha snacka om att jag låter som ett mobb offer ;P Nåja, nu ska jag kika runt på nätet efter en bärbar datorn. För en sån ska jag nämligen inhandla. Jummie ;) Cya


Kommentarer
Millah

Haha känner int heller nån så dära.. =)

Du är int sugen och ta en kaffe nån dag eller nå ?:)

2009-08-16 @ 01:05:07
URL: http://millahoman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0