SÄLJES!

Håller på att försöka sälja iväg nå stuffs så man kanske får sig nå klirr i kassan och kanske har råd med en utgång ihelg :)
Har en jacka av märket Elvine och modellen heter "EMELIE". Den e grymmt snygg!
Sen har jag ett par Levis jeans slim fit i storlek 28x34 som knappt är använda för jag har blivit på tok för fet haha!
Tänkte jag lägger ut bilder på dom iaf. Sen kan ni juh kontakta mig för mer info lr fler bilder osv :)



Elvine jacka. Modell "EMELIE"


Levis jeans. (Snyggare irl) Dom är mörkare än vad dom ser ut på bilden.
SKIT KAMERA! Nåja.Nu vet ni vad jag har att erbjuda iaf :)


Kommentarer
AnnMary

Lägg ut en annons på dig själv också ;)

2009-08-06 @ 22:04:11
URL: http://annmary.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0