Måndag

Idag har jag faktiskt inte sovit bort precis hela dagen, bara nästan. Men det känns som att man har hunnit med lite mera idag. Har varit på stan med Mattias och kollat efter en viss kalender. Tog lite tid men tillslut hittade vi den. Sen inhandlade vi även en bok var också, så nu äre läslusar som gäller ;D På tal om att läsa så måste jag fasen kolla upp min syn nu. Jag inbillar mig att jag har fått sämre syn men jag vet inte. Jag hoppas då inte det iaf. Nåja, återstår att se.

Juste, den grymt snygga datorn jag visade bild på här tidigare. Den ska vi och kolla på imorrn, och finns den inne osv osv så kommer den få följa med mig hem. WIIIIE! ;D Inte bara att man då kommer ha en bra, bärbar datorn, utan man kommer även ha den lätt snyggaste, me like! Den kostar lite, men det äre värt. Måste införskaffa mig en bra försäkring på den också så gör det ingenting om man råkar vilda lite med den haha :P Näe, nu slutpratat om datorer. Jag håller på att hungra ihjäl och jag antar att det är jag som ska ställa mig vid spisen. Iaf om Mattias får bestämma, skit unge! :P Cya!


Kommentarer
Millah ღ

Okej :) Men Onsdag då..

Vi kan gå och ta kaffe någerst, om du vet vars man kan göra de ? hahah

2009-08-17 @ 20:18:14
URL: http://millahoman.blogg.se/
Puss

jaha vem blev det som lagade mat????????

2009-08-18 @ 01:29:26
Millah ღ

Hej, vi kan ju ta det nästa vecka så slipper vi stressa haha =)

2009-08-18 @ 11:07:05
URL: http://millahoman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0