Långhårig?

Sitter just nu och inväntar min mammi som ska lägga tbx hårförlängningen på mig. Åååh ska bli så jävla skönt att få långt hår igen alltså. Wiie! Men det är juh nu om mamma lyckas dra arslet från sängen och komma ner hit. höhö.
Sen ska jag bara chilla och kanske glo på nån film!?! Finns juh som sagt inte allt för mkt att syssla med här i ryssland :/ Imorrn äre iaf möte som gäller, kanske inte så jävla spännande men jag måste juh. Snart börjar skolan å då slipper jag allt sånt :)

Glömde föresten berätta vad pappa hade för sig för djävulskap haha. Han har blivit tatuerad på skinkan av min mamma. Så nu pryder en texte på latin på pappas vita röv. Budskaper lyder följande "Av hela mitt hjärta". Inte direkt den vackraste tattoo jag sett, men han var måttligt stolt! För mina kära läsares skull så lägger jag INTE ut nån bild med tanke på att jag har inte råd att betala folks terapi efteråt, haha. Nåja.

Btw, svar till Anonym: I såna fall kan du lite på att skenet bedrar. För det finns ingen människa på planeten som gör mig så lycklig som mattias. Visst kärlek är inte alltid en dans på rosor och innebär inte alltid gulli gulli och lycka. Men jag skulle inte byta ut honom för alla pengar i världen! Jag kan juh dock inte svara helt för han, men vad han säger till mig så är han lycklig med mig med. Och vet du/ni vad? Jag tror honom.


Som sagt får ni ingen bild på pappas röv, bjuder istället på en bild på snygg mamma. Som jag för 1500000 gången skyndar mig att lägga till, " JAG ÄR INTE LIK MIN MAMMA!"



Kommentarer
AnnMary

2009-08-03 @ 21:58:01
URL: http://annmary.blogg.se/
AnnMary

Du är lik din mamma! Och ni är snygga båda två ;)

2009-08-03 @ 21:58:22
URL: http://annmary.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0