Jag överlevde!

Första skoldagen avklarad! Och jag klarade det helskinnad ;D Klassen min är otroligt mixad, folk från överallt. Vilket jag bara tycker är skit kul! Har bara surrat med ett par stycken hitills, men klassen verkar helt ok :)
Imorrn börjar jag kl 10 igen och slutar kl två, skönt med mjukstart. Måste komma ihåg och beställa skolbäckerna nu bara. Ska bli riktigt kul att börja plugga på heltid. Bara det att saker å ting börjar gå på rutin ska bli så jävla skönt! Håller bara tummarna på att jag får nå pengar snart. tänkte börja simma nu också, sen har väl tanken ev att även kanske börja pilates. Men det är juh rätt dyrt om man vill satsa seriöst på det :S Nåja, återstår juh att se :)

Nu sitter jag och glor på coops och bara chillar. Är grymt trött men måste ju verkligen hålla mig vaken så jag förhoppningsvis kan somna ikväll. Igår natt låg jag och snurrade i flera timmar. Så många timmars sömn vart det inte. Sen har jag vart igång hela dagen, vilket inte min kropp alls är van vid haha! Nåja, ska lata vidare nu. Cya


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0