In Russia

Då var man hemma i Ryssland igen. Har varit med bror och mamma till Simon och sett när han tatuerat bror. Blev förbannat snyggt! Men han är inte riktigt klar så jag tänkte vänta med att lägga upp bild. Mamma skulle egentligen ha en tattoo med men hon började svammla om vad hon skulle ha, så det blir lite senare i veckan för hennes del. Sen äre pappis tur. Haha snart har stackars simon märkt hela min familj ;D

Hemma i ryssland har det förgått en hel del bus ikväll och har fått mig en hel del skratt. Det satt jävligt bra kan jag säga. Nu är jag dock helt slut. Vart inte många timmars sömn igår natt. Nåja, ska faktiskt bege mig till sängs nu innan jag fastnar vid datorn. Cya!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0