Hemskt

Hur jäkla länge jag sovit idag :/ blää! Har inte hunnit göra så mkt annat än duscha, sminka sig, käkat middag och sett på ett avsnitt av CSI. Haha har börjat bli en liten "middags rutin" för mig och Mattias. Vi ser alltid ett avsnitt av CSI när vi käkar. Tyvärr var det här sista avsnitten i boxen, va fasen ska vi titta på nu då!? Varandra kanske?! haha.

Nåja, får väl kika efter fortsättningen :) Idag äre fotboll som gäller. Mattias ska och spela så jag ska självklart och titta och hejja på. Sen vad som händer vet jag inte riktigt!? Kanske mysa och se nån film lr nått?

Åh nu har jag fått prata med mamma. Jag trodde hon hade glömt bort mig. Hon har faan inte ringt på flera dagar, och hon som brukar ringa varje dag :/ Dissad av sin egen mamma, dumma mamma. Näe, mamma är bäst!

Nu ska jag göra mig i ordning så ska vi dra iväg till fotbollen :) Cya


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0