Uppochner

Tjalle!
Ja jag finner verkligen inge andra och att förklara hur denna dag varit. Blev lite hastigt beslut att åka iväg från Boden och bege sig hem till Kalix. Är dock lika töntigt kär som vanligt och har redan börjat sakna baby. Sjisses alltså, vad fasen skulle jag göra utan han? Han är bäst!! <3
Har umgåtts med båda bröderna och pratat en hel del med pappsen också. Något som vi verkligen skulle behöva göra oftare! Minsta lillebror var såklart gladast när jag kommer hem och tyckte att vi skulle "fira" för att syster äntligen var hemma. Haha. sötfröt var och hämtade godis, läsk och chips och skulle bjuda på. Söta lillebror!

Sen vart jag lite gladare här mot kvällen dessutom. Nu kanske jag har råd att köpa mitt löshår och min efterlängtade skinnjacka haha ;D Nåja, jag ropa inte hej ännu. Som sagt så har jag juh inte så förbannat tur. Nåja, live and let die.

Nu ska jag fortsätta surra med min stora lillebror. Skriver kanske sen om jag orkar och kommer ihåg. Cya.


Over and out
Puss&Peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0