Tvätt skills

Tjalle!
Kvällen har jag till mesta dels spenderat i tvättstugan. Jajemänsan ni läste rätt. Jag har härmed delat med mig av mina tvätt skills till baby, så nu vet han tyvärr att jag faktiskt kan tvätta, haha. Nåja, även jag fick juh mig lite rena kläder.
Väl nere i tvättstugan pratar jag med bananis i telefon. Självklart delar hon så snällt med sig och berättar att dom flesta lägenhets morden (tror jag det var), sker i tvättstugan. Jaa, kändes kul att höra när man stod där själv..int. Nåja, som ni märker så överlevde jag! Nog om tvätt.

Just nu har jag kladdat i en omgång färg i mitt löshår. Var lite halv blaskigt sist så jag tänkt försöka bättra på färgen med ett sista försök. Hade ingen lust att göra det ikväll, men imorrn bär det av till lule och då vill jag vara snygg i håret, lr kanske man ska säga "med håret" haha! Näe nu ska jag göra nått vettigt, typ, röka. Ses.

Hur viktig är du?
Man kan vara underviktig, man kan vara normalviktig. Sen kan man vara som mig, jätte viktig.



Over and out
Puss&Peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0