Smulpaj och utlänningar

Tjalle!
Imorse fick man stiga upp tidigt för då skulle svärfar komma och hälsa på och fixa och dona lite. Efter att han hade vart här så vart det promenix med baby och Molly, lr det var tanken. Molly ville inte alls gå inne i stan så Mattias tog med henne på en lite mer "Off" promenad medans jag knallade in till stan och lämnade in nå papper till stadshuset.
Efter det lagade jag lunch. potatis gratäng och stek korv, mums! plus salladen såklart! ;)
Mätta och belåtna parkerade vi oss i sängen och bara latade oss och mös, också mums! haha.

Senare mot kvällen kände jag mig snäll. Så jag överaskade mattias och bakade smulpaj och köpte trocadero karameller åt honom :) Han vart nöjd tror jag :) Efter det har vi inte hunnit göra så mkt. Jag har mest degat, vilket jag är för bra på. Men men, skulle jag få jobb skulle jag inte tacka nej! F**K vad jag är less på att vara fattig! Nåja..

Näe nu ska jag bege mig mot sängen. Är svin trött, plus att jag ska upp hyffsat tidigt imorrn. Ska till Sunderbyn, wiiihoo. Nåja, önska mig lycka till. Godnatt sen då Sverige!


Mattias Sundelin är det absolut bästa jag vet! <3


Over and out
Puss&Peace


Baby du är min stora kärlek, Lämna mig aldrig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0