Schaaalix

Tjalle!
Igår bar det av till Kalix. Hann spotta och svära för mig själv sista 3 milen innan jag väl var hemma i Ryssbält. Hade en kärring efter mig som vägrade köra om när jag körde sakta. Så jag börjar köra fort som faan istället. Ja men tror ni inte dum kärringen kör fort som faan efter mig då. Jodå hon satt som ett frimärke i arslet på mig. Var så förbannad så jag satt och svor hela alfabetet i svordomar. Inte nog med det hann Molly klättra fram mellan sätena och trycka igång röv värmaren. Så efter ett tag tyckte jag det var mkt konstigt varmt baki arslet. Typiskt. Tog juh inte 5 min innan sätet blev normal varmt igen....

Nåja, väl hemma fick jag tröst äta pizza till middag ;) Efter middagen bar det av till Kalix och tatuerade mig. Var juh längesen man gjorde det. Vill ha fler fler fler! Efter tatueringen fick jag i uppdrag att lägga in nå färgade slingor i Sandras hår, så det bar av till Samuel och sätta in håret där. Blev riktigt coolt!
Tänkte hinna förbi Rick, Pecke och Richard och dricka kaffe också, men det hann vi inte. Svikare! :( Nåja, begav mig hem mot Ryssland och svammlade med bror och hans polare ett tag, sen blev det sängdags.

Så nu sitter jag hemma i Ryssland och funderar på att börja bege mig mot Boden. Fast min stora fundering är om jag ska orka duscha innan jag far dit lr om jag gör det väl framme i Boden. Hmmm!?!? Nu ska jag iaf ringa baby. Cya!



Over and out
Puss&Peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0