Psykoooo

Tjalle!
Parkerad vid dumburken. Har suttit och svammlat på en hel massa med bror. Har haft en hel del disskutioner, haha han är rolig att jyra med. Tur att man har kunnat sitta och surra med honom så jag slipper sitta och tänkte på hur mkt jag saknar baby. Shit jag trodde inte man kunde vara så här kär!?! Men det är jag, i världens bästa!
Ser inte fram emot att sova själv, inte ens lite. Nåja har jag "tur" kanske fetto zimba vill dela säng med mig ;) HAHA!

Sen måste jag bara få klaga lite. Shit så lättlurade vissa människor är. Jag tycker riktigt synd om vissa. Nåja, lev och lär får man väl säga. Ja jag vet, jag är lite fjortis/patetisk som inte skriver vad jag egentligen menar med det där. Men det tänker jag faktiskt inte dela med mig av. Näe bara nått jag var tvungen att få skriva av mig.

Näe nu sista ryken sen sussa. Boden imorrn igen. YES! :D

Over and out
Puss&Peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0