"Prov svaret"

Tjalle!
Ja jag känner mig själv man väl säga. Var som sagt på Sunderbyn, och väl där fick jag veta att jag fått tbx en stor cysta. Vad kan man säga!? Förvånad? Defenitivt inte! Less? nåå så förbannat!! Det jobbiga är att dom vill helst av allt inte operera mig utan hoppas att mina p-piller ska "ta bort" cystorna jag har. Tror faktiskt inte det kommer hjälpa ett skit. Vilken innebär att det blir operation igen. Pricken över i:et skulle juh vara att jag har gallsten och måste operera bort det också. Suck.
Var less och förbannad på mig själv när jag kom tbx till Mattias. Less på att jag ALLTID råkar ut för nått bajs. Tänk skulle man nån gång få slappna av istället för att, (nästan varje vecka) fundera över "Jaha vad har man för hälso fel den här gången då!?"

Nåja, jag löste min frustration genom att städa. Var inte direkt djupare städning. Men fick plockat bort lite, dammsög, skurat och dammtorkat. Var och köpte två påsk liljor och ännu en duk till baby haha :) Var skönt att rensa hjärnan lite. Väl efter det var jag trött och däckade i soffan som en klubbad säl. Vaknade av att baby kom och pussa på mig. Tror faktiskt inte det finns nån underbarare väckning!? Vad jag skulle göra utan Mattias vet jag verkligen inte. Skulle antagligen deppa ihop totalt. Tack baby för att du finns och är så jävla bäst som du är! My heart belongs to you! <3

Nu ska jag känna mig lite bortskämd och gå och lägga mig i soffan til baby ropar att maten är klar. Cya!


Over and out
Puss&Peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0