Oops, booobs!

Tjalle!
Brist på annat så kladdar jag lite här. Jag diggar mina Anonyma kommentarer om mina bröst!? Trodde det var baby som drev med mig, men så var tydligen inte fallet. Ajja. Thats my boobs anyway. Men jag vill köpa nya. Näe hojja. Trött är jag också. Som en bäver. Varför jag är trött som just en bäver, det vet jag inte ens själv!? Det enda jag vet är att detta ideérna i min idé låda börjar ta slut. Så min fantasi tar slut här. Ska promma med Molly och sen hoppa i duschen ihopp om att lyckas hålla mig vaken tills baby kommer hem. Är väl egentligen inte hela världen om jag somnar, för jag känner på mig att han kommer hålla om mig inatt, hoppas iaf :P
Näe prommis vare. Cya!

Mattias Sundelin, my heart belongs to you!
<3

Over and out
Puss&Peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0