Molly

Tjalle!
Glömde juh skriva hur fantastisk hund vi har också. Tidigare idag när jag låg i sängen och torr glodde på tvn och allmänt deppade (har som sagt haft en crapy day). Mattias var och jobbade så det var endast jag och Mollan hemma. Molly låg och tittade på mig och såg värre förundrad ut. Efter ett tag hoppade hon ner och försvann in i köket. Det dröjde typ 2 min så hoppade hon upp i sängen igen. I munnen har hon en tennisboll och hon viftar på svansen för fulla muggar. Så söt hon är, hon fick mig verkligen att dra på munnen. Det var som om hon visste att jag inte mådde så där skit bra, men det fixades hon. Min lilla prinsessa! <3

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen bege mig till sängen och kramas med M&M, de ni!
Godnatt Sverige!


Over and out
Puss&Peace


Bjuder på en grymmmmt snygg bild på henne ;) Haha. Sötfrö!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0