Molly Molly mus

Tjalle!
Jag har faan blivit helt värdelös på det här med att blogga, och nu kan jag inte skylla på att Mattias suttit bänkad vid datorn heller haha. Har varit kreativ i flera dagar. Har bökat runt en hel del i laggen i två dagar. Riktigt bra prestation om jag får säga det själv. Sen har vi juh dessutom vår fyrbenta bäbis på besök. Molly. Hon trivs som fisken i vattnet och är helt nerförälskad i Mattias. (who can blame her!?)
Idag ska Mattias på utbildning så det blir jag och Mollan själv i flera timmar. Förhoppningsvis får man nått nyttigt ryck idag igen och kanske tar sig an gardinerna. Nåja, den som lever får se.
Nu ska jag försöka fixa nått ätbart. Är hungrig som en svin och magen kurrar efter MAX. Varför måste dom ha så god mat? Den är juh för fasen beroende framkallande. Mums MAX! Näe nu sitter jag här och jiddrar om MAX, känner hur snål vattnet rinner.Varför plåga sig själv!? Smart tjej! Nåja, nu blire nått ätbart iaf. Cya!

Over and out
Puss&Peace


Mollys spanar plats


Vet inte riktigt vad dom tittar på!? Men söta är dom båda två <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0