Lilla lördag

Tjalle!
Dagen har väl inte vart så där super händelserik. Lr jag har faktiskt ringt och sökte några jobb och lyckades även komma ihåg att ringa komvux. Så nu är möte inbokat den 13:e Maj, snice. Längtar faktiskt grymt mkt efter att få börja plugga och göra någonting vettigt i sitt liv. Nåja, får väl se hur var när :)

Hade ingen lust lr ork att blogga igår, men jag fotade däremot lite bilder så ni kan se lite av min tisdag haha.
Vart bjuden på lunch, sen for vi och hyrde film och begav oss till Mattias. Efter det stack Mattias till lule med en polare så jag roade mig själv genom att shoppa på dollarstore haha. Efter det degade vi ner oss i soffan och såg på film och mös. Käkade en massa götta också, men det hör juh egentligen bara till.
Ikväll blire Hockey och jag har seriösa planer på att lura med Mattias och äta MAX mat. Givetvis är det juh då jag som bjuder han. Jag är iaf gryyymt sugen på MAX! Ovanligt? Näe. HAHA!



Scnhygg skålen jag köpte på Dollar för hela 20 kr ;)


JAAA, jag ska börja träna!..Nångång...


Man kan inte alltid vara snygg! Tyvärr är det juh överhuvudtaget otroligt sällan jag är det.
Men jag försöker iaf bjuda på mig själv! Förövrigt kan jag tillägga att min nya snygga tröja
jag har på bilden, att även den är köpt på barn avdelningen. Inte nog med det, såg igår att
på insidan av tröjan står det "Boys wear" Bra Emelie! Nåja, tröjan var snygg, och billig! ;)


Mattias köpte den åt mig i Lule, och glad som en liten fjortis var jag när jag
tog emot den ^^,


Gör ett gott försök att få min underbara pojkväns uppmärksamhet. Han ser
dock mer intresserad utav Tvn än mig haha.


Har juh inte lagt upp nån bild på utökandet av färg på min arg, så jag gör väl det nu.
Men den är dock inte klar än. Ska fyllas i mera färg! :)

Tror inte jag har så många fler bilder. Inte som jag vill lägga upp iaf HAHA! Näe nu ska jag gå och göra någonting vettigt. Typ röka!? Cya.

Over and out
Puss&Peace


Kommentarer
EMMA

Jag diggar din tatuering! :)

2009-05-04 @ 19:31:24
URL: http://empooo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0