Jisses

Tjalle!
Kan juh börja med att ursäkta min blogg torka. Beror på lite olika anledningar. Har som sagt haft ont i magen i en vecka nu och smärtan har väl varit allt annat än skön. Sen har min underbara pojkvän funnit sig en ny hobby där man måste sitta vid datorn, nämligen att nöta data spel. Så helt ärligt har jag inte haft tid, ork lr egentligen tillgång till datorn HAHA!

Var iaf till farbror doktorn i måndags. Han tyckte min symtom passade in som gallsten så han har nu skickat remiss till sunderbyn så ska jag dit för att göra ett ultraljud. Haha kan man göra annat än skratta!? Asså gallsten,..min första tanke var "- Har inte typ pensionärer det?" Och svaret är väl nästan ja på det. Men som sagt, jag är jag. Och min specialité är väl kanske att ha alla sjukdomar och krämpor som ett helt släkte normalt skulle ha under en livstid. Hejja Emelie!

Har faktiskt inte hänt allt för mkt dom sista dagarna heller. Försöker hitta mig nå jobb men det går allt annat än bra. Åååh.. Jag vill jobba och tjäna pengar. Är så förbannat jävla less på fattigdomen så ni förstår inte. Näe nu ska jag sluta gnälla och gå ut och röka. Cya.


Over and out
Puss&Peace




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0