Jag vill bli rik!

Tjalle!
Då har dum jävla jag tillbringat ca en timme vid datorn och hunnit finna kläder,bikinis,skor,underkläder,byxor osv osv. Jävligt nödvändigt att söka sig massa fint för när man är utan pengar hittar man alltid tonvis med grejer man vill ha. Men men det har jag inte lärt mig än. Har nu seriösa planer på att råna en bank,..joina mig nån?

Har föresten dock vunnit två auktioner på clip-on set på tradera. Fick båda två till ett svin billigt pris så jag är sjukt nöjd! Ska skicka pengarna idag så sen efter ett par dagar är håret mitt ;)

Nu ska jag klicka bort alla klädes sidor och våldföra mig på Mattias som jag tror ligger i sängen och latar sig, haha.
Tjiiiing!


Over and out
Puss&Peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0