Jag är törstig!

Tjalle!
Då sitter man ensamen hemma, lr hos Mattias. Men det känns juh så gott som att jag bor här, men ändå. Ensam är jag iaf, och inte nog med det så är jag törstig! Då snackar vi inte sug efter ett glas vatten, näe snarare nån öl, lr många. Men ikväll blire bara att ta det lugnt. Imorrn däremot lutar det åt dricka, YES! Har några alternativ att beta av, men som sagt, återstår att
se!

Haha gjorde nyss ett sånt här test på facebook. "Vilken av Astrid Lindgren karaktär är du?"
Resultatet: Du är Madicken! Du är den försiktiga typen, Liten men kaxig som fan!
Haha jag som inte ens tycker om Madicken, nåja, dom här testen är faktiskt ganska roande när man har ca 0 ideér i idé lådan. Äh kanske man skulle hitt på nåå?

Over and out
Puss&Peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0