Choklad doppade jordgubbar

Tjalle!
Det blev att bjuda baby på tacogratäng, svin gott! Till efterätt åt vi brownie, jordgubbar doppade i marabou choklad och sen en klick grädde till det. Behöver jag tillägga att det var gott som faan!? Fyndade igår. Var på coop och handlade och till min stora förvåning sålde dom färska jordgubbar. Som jag har tjatat efter dessa jordgubbar, åsså ligger dom där, som en skänk från ovan. Fast vi vet juh vid det här laget vad gud egentligen tycker om mig så vi kan juh glömma att det var han som skänkt dom åt mig haha. Nåja, fick mig iaf 1kg jordgubbar för 20kr, de ni!
Har faktiskt inte så mkt mer att tillägga mer än uppochner nerochupp.

Näe nu ska jag parkera mig på balkongen och sola lite. Skriver mer sen.

Mattias
<3

Over and out
Puss&Peace



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0