BRA JOBBAT SVERIGE!

Tjalle!
Jaha då har man alldeles nyss förflyttat sig från tvn hit. Har sett matchen mellan Sverige - USA, och jaa.. vad säger man!? Fy faan vilken match alltså. Grattis Sverige! Efter många om och men vinner Sverige med 6-5 i förlängningen. Jisses vad mitt hjärta dundra här på slutet. Hjärtat mitt måste ha slagit som på en liten mus hjärta som sett någonting läskigt! Ah som sagt, Bra jobbat Sverige! Bra som faan!!!

Nu tänkte jag fira med en cigg och en dusch haha. Sen ska jag parkera mig i soffan och glo på SATC, det är såå jävla bra! Imorrn blire ev hemfärd. Men om kvällen blir fylld med alkohol och fest, lr om det blir en lugn hemma kväll med familia vet jag faktiskt inte än. Hockeyn vill jag juh se hur som haver :/ Nåja, återstår att se. Cigg och dusch vare!



Over and out
Puss&Peace


Kanske inte såg ut så här under matchen, men det kändes då så iaf.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0