1 månad!!

Tjalle!
Vaknade inte tidigt idag och var på kasst humör. Har sovit riktigt dåligt inatt igen, kunde inte somna. Vet inte vad det är för nåå cp när jag faan inte kan sova!? Nåja, får väl ta död på hjärnspökena som antagligen finns där inne nånstans.
Efter misslyckad pizza uppvärmning i micron vart det att käka ute. Men först packade vi och gjorde vi oss i ordning. Sen bar det av. Hann ta en kaffe i kalix galleria med baby :) Mysigt. Sprang på Linn också. Såna här dagar man får ångest över hur många kompisar man tappat kontakten med :/
Nåja, idag är en det exakt en månad tills jag fyller år. Längtar faktiskt som faan! Hade då nån mindre plan i bakhuvvet att kanske dra ihop nåå chikks och ha en middag lr nåå. Skulle nog vara as kul! :)

Nåja, nu sitter man hemma i Ryssland. Ville vart lika glad idag när jag kom hem haha. Han har dock inte nämnt någonting om att "fira att Emelie är hemma" ännu haha ;P Men en sak är säker, idag ska den ungen friseras! Han ser ut som en djungel unge i håret haha. Näe nu ska jag hitta på något vettigt, som att förflytta sig här ifrån till soffan ;) fniss.


Over and out
Puss&Peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0